Bedrijfsgegevens wijziging
Wat wil je wijzigen?
Bedrijfsnaam wijzigen
Wil je de bedrijfsnaam wijzigen? Neem dan contact met ons op of kom langs bij een ASN-winkel bij je in de buurt. We helpen je graag.
Tip: houd je KVK-nummer en rekeningnummer bij de hand.
Adres wijzigen
Vestigingsadres wijzigen
Wijzig altijd eerst je vestigingsadres van je bedrijf bij de KVK. Geef daarna ook je nieuwe vestigingsadres door aan ons:
Heb je een ZZP Rekening?
Dan wijzig je het vestigingsadres van je bedrijf, nadat dit gewijzigd is in de KVK, in Mijn RegioBank Zakelijk.
Postadres wijzigen
Wil je de post op een ander adres ontvangen dan het vestigingsadres? Geef je nieuwe postadres aan ons door via:
Heb je een ZZP Rekening?
Dan kan je zelf je postadres wijzigen in Mijn RegioBank Zakelijk.
Goed om te weten: heb je een RegioBank Creditcard? Wijzig je persoonlijke gegevens dan ook via de website van International Card Services.
Telefoonnummer wijzigen
Je kunt je mobiele telefoonnummer wijzigen in Mijn RegioBank Zakelijk. Kies voor 'Instellingen' en klik onder 'Persoonlijke gegevens' op 'Telefoon'.
Heeft je bedrijf een nieuw vast nummer? Kom dan langs bij 1 van onze winkels. Vergeet niet je identiteitsbewijs mee te nemen.
E-mailadres wijzigen
In Mijn RegioBank Zakelijk kan je een e-mailadres toevoegen, wijzigen of verwijderen. Kies voor 'Instellingen' en klik onder 'Persoonlijke gegevens' op 'E-mail'.
Bevestig je nieuwe e-mailadres
Na het wijzigen of toevoegen van een e-mailadres krijg je meteen een bevestigingsmail. Via die mail kan je je nieuwe e-mailadres bevestigen. Ben je de bevestigingsmail kwijt? Ga dan naar Mijn RegioBank en klik op de link 'onbevestigd' achter het e-mailadres. Je krijgt dan een nieuwe bevestigingsmail.
Kom je er online niet uit om je bedrijfsgegevens te wijzigen? Neem dan contact op of kom langs bij een adviseur bij je in de buurt. We helpen je graag.
Rechtsvorm wijzigen
Wil je de rechtsvorm van je bedrijf wijzigen? Ga dan eerst naar de Kamer van Koophandel om het daar aan te passen. Heb je de gegevens bij de Kamer van Koophandel aangepast? Dan horen we dat van hen. Ongeveer een maand later nemen we contact met je op om de wijziging te verwerken. Liever niet zo lang wachten? Neem dan contact met ons op.
Behouden rekeningnummer
Wil je je rekeningnummer behouden? Dat kan alleen als in het uittreksel van de Kamer van Koophandel staat dat het gaat om een voortzetting of overdracht naar het nieuwe bedrijf. Is dat niet zo? Dan kan de rekening niet worden omgezet en moet je een nieuwe zakelijke rekening aanvragen.
G-rekening
De Belastingdienst staat niet toe dat G-rekeningen worden omgezet naar het nieuwe bedrijf. Daarom moet de G-rekening worden opgeheven voordat we de rechtsvorm voor je kunnen aanpassen.