Mijn RegioBank Zakelijk aanvragen
Internetbankieren in je persoonlijke en veilige bankomgeving
Mijn RegioBank Zakelijk aanvragen
Heb je al een rekening bij RegioBank?
Dan kun je Mijn RegioBank Zakelijk aanvragen bij je zelfstandig adviseur. Je sluit een aparte overeenkomst Mijn RegioBank Zakelijk af met RegioBank.
Heb je nog geen rekening bij RegioBank?
Open dan eerst een rekening bij een zelfstandig adviseur van RegioBank bij jou in de buurt. Je adviseur kan dan ook Mijn RegioBank Zakelijk voor je regelen.
Bekijk onze zakelijke betaalrekeningen
Mijn RegioBank Zakelijk gebruiken na aanvraag
Inloggen op Mijn RegioBank Zakelijk doe je met een digipas zakelijk of met de Mobiel Bankieren app en de QR-code.
In Mijn RegioBank Zakelijk kun je allerlei zaken zelf regelen, zoals je daglimiet wijzigen, rekeningafschriften downloaden en incasso's regelen.

Zelf regelen: handig overzicht
Je kunt veel zaken zelf regelen in Mijn RegioBank Zakelijk of de Mobiel Bankieren app. Wat je allemaal zelf kunt regelen hebben we voor je op een rij gezet.
Automatisch uitloggen
Ben je ingelogd in Mijn RegioBank Zakelijk of de Mobiel Bankieren app, maar ben je niet meer actief aan het internetbankieren? Log dan altijd meteen uit. Doe je dat niet? Dan loggen we je na 10 minuten automatisch uit. In de Mobiel Bankieren app doen we dit na 1 minuut. Zo kunnen anderen geen misbruik maken van je rekeningen.
Meer over online bankieren
Alles over de zakelijke digipas
Daglimiet Mijn RegioBank Zakelijk wijzigen