Mijn RegioBank Zakelijk aanvragen

Internetbankieren in je persoonlijke en veilige bankomgeving

Met Mijn RegioBank Zakelijk krijg je toegang tot je persoonlijke en veilige bankomgeving.

Mijn RegioBank Zakelijk aanvragen

Heb je al een rekening bij RegioBank?

Dan kun je Mijn RegioBank Zakelijk aanvragen bij je zelfstandig adviseur. Je sluit een aparte overeenkomst Mijn RegioBank Zakelijk af met RegioBank.

Heb je nog geen rekening bij RegioBank?

Open dan eerst een rekening bij een zelfstandig adviseur van RegioBank bij jou in de buurt. Je adviseur kan dan ook Mijn RegioBank Zakelijk voor je regelen.

Bekijk onze zakelijke betaalrekeningen

Maak direct een afspraak

Mijn RegioBank Zakelijk gebruiken na aanvraag

Inloggen op Mijn RegioBank Zakelijk doe je met een digipas zakelijk of met de RegioBank app en de QR-code.

In Mijn RegioBank Zakelijk kun je allerlei zaken zelf regelen, zoals je daglimiet wijzigen, rekeningafschriften downloaden en incasso's regelen.

Zelf regelen: handig overzicht

Je kunt veel zaken zelf regelen in Mijn RegioBank Zakelijk of de RegioBank app. Wat je allemaal zelf kunt regelen hebben we voor je op een rij gezet.

Naar het overzicht 'Waar kan ik wat regelen'

Automatisch uitloggen

Ben je ingelogd in Mijn RegioBank Zakelijk of de RegioBank app, maar ben je niet meer actief aan het internetbankieren? Log dan altijd meteen uit. Doe je dat niet? Dan loggen we je na 10 minuten automatisch uit. In de RegioBank app doen we dit na 1 minuut. Zo kunnen anderen geen misbruik maken van je rekeningen.

Meer over online bankieren

Alles over de zakelijke digipas

Daglimiet Mijn RegioBank Zakelijk wijzigen

Overzicht 'Waar kan ik wat regelen'

Meer over de RegioBank app