Mijn RegioBank Zakelijk aanvragen

Met Mijn RegioBank Zakelijk krijgt u toegang tot uw persoonlijke en veilige bankomgeving.

Heeft u al een rekening bij RegioBank?

Dan kunt u Mijn RegioBank Zakelijk aanvragen bij uw Zelfstandig Adviseur. U sluit een aparte overeenkomst Mijn RegioBank Zakelijk af met RegioBank.

Heeft u nog geen rekening bij RegioBank?

Open dan eerst een rekening bij een Zelfstandig Adviseur van RegioBank bij u in de buurt. Uw adviseur kan dan ook Mijn RegioBank Zakelijk voor u regelen.

Bekijk onze zakelijke betaalrekeningen

Maak direct een afspraak

Mijn RegioBank Zakelijk gebruiken na aanvraag

Inloggen op Mijn RegioBank Zakelijk doet u met een digipas zakelijk of met de Mobiel Bankieren app en de QR-code.

In Mijn RegioBank Zakelijk kunt u allerlei zaken zelf regelen, zoals uw daglimiet wijzigen, rekeningafschriften downloaden en incasso's regelen.

Zelf regelen: handig overzicht

U kunt veel zaken zelf regelen in Mijn RegioBank Zakelijk of de Mobiel Bankieren app. Wat u allemaal zelf kunt regelen hebben we voor u op een rij gezet.

Naar het overzicht 'Waar kan ik wat regelen'

Automatisch uitloggen

Bent u ingelogd in Mijn RegioBank Zakelijk of de Mobiel Bankieren app, maar bent u niet meer actief aan het internetbankieren? Log dan altijd meteen uit. Doet u dat niet? Dan loggen we u na tien minuten automatisch uit. In de Mobiel Bankieren app doen we dit na één minuut. Zo kunnen anderen geen misbruik maken van uw rekeningen.

Meer over online bankieren

Alles over de zakelijke digipas

Daglimiet Mijn RegioBank Zakelijk wijzigen

Overzicht 'Waar kan ik wat regelen'

Mobiel Bankieren