Alles over de zakelijke digipas


Binnen de beveiligde omgeving van Mijn RegioBank Zakelijk kun je al je geldzaken regelen. Om in te loggen heb je een digipas nodig.

Digipas zakelijk met persoonlijke toegangscode

De digipas is het beveiligingsapparaatje waarmee je kunt inloggen en je betaalopdrachten kunt bevestigen. Je ontvangt de digipas samen met de Overeenkomst Mijn RegioBank Zakelijk per post. De activeringscode van 5 cijfers sturen we je apart toe. Dit doen we voor de veiligheid.

Bij het activeren kies je zelf een toegangscode. De digipas en de door jou gekozen toegangscode vormen samen namelijk je persoonlijke beveiliging voor Mijn RegioBank Zakelijk.

Inloggen, saldo checken en overboeken

Je kunt met de digipas inloggen op Mijn RegioBank Zakelijk. Als je geld overschrijft naar een ander, bevestig je dat met je digipas. Je hebt hem ook nodig voor registratie van de RegioBank App.

Digipas aanvragen

Je kunt de digipas samen met Mijn RegioBank Zakelijk aanvragen bij een ASN-kantoor.

Zakelijke digipas gestolen of misbruikt

Denk je dat je digipas gestolen is? Of dat er misbruik van is gemaakt? Meld dat dan zo snel mogelijk via 030 - 291 42 90. Dit telefoonnummer is buiten de reguliere openingstijden bereikbaar voor het blokkeren van je digipas.

Probleem met je zakelijke digipas

Kun je niet inloggen of zie je een melding? Ontdek hoe je het probleem oplost.

Mijn zakelijke digipas geeft deze melding

Hulp bij zakelijke digipas

Ben je je toegangscode vergeten of heb je bijvoorbeeld een nieuwe zakelijke digipas nodig omdat bijvoorbeeld de batterij leeg is? Neem voor hulp contact op met een ASN-kantoor.

Vraag een nieuwe digipas aan

Wil je een nieuwe digipas aanvragen? Gebruik dan dit formulier.

Meer over online bankieren

Mijn RegioBank Zakelijk aanvragen

Daglimiet Mijn RegioBank Zakelijk wijzigen

Overzicht 'Waar kan ik wat regelen'

Mobiel bankieren via de app