Alles over de zakelijke digipas

Binnen de beveiligde omgeving van Mijn RegioBank Zakelijk kunt u al uw geldzaken regelen. Om in te loggen heeft u een digipas nodig.

Digipas zakelijk

De digipas is het beveiligingsapparaatje waarmee u kunt inloggen en uw betaalopdrachten kunt bevestigen. U ontvangt de digipas samen met de Overeenkomst Mijn RegioBank Zakelijk per post. De speciale toegangscode van vijf cijfers sturen we u apart toe. Dit doen we voor de veiligheid. De digipas en toegangscode vormen samen namelijk uw persoonlijke beveiliging voor Mijn RegioBank Zakelijk.

Digipas aanvragen

U kunt de digipas samen met Mijn RegioBank Zakelijk aanvragen bij uw Zelfstandig Adviseur.

Hulp bij zakelijke digipas

Bent u uw speciale toegangscode vergeten of heeft u een nieuwe zakelijke digipas nodig? Neem dan contact op met uw Zelfstandig Adviseur. Als u een vraag heeft over de digipas die niet op deze pagina staat, kunt u contact opnemen met de Helpdesk Internet Diensten (030 - 291 42 90).

Zakelijke digipas gestolen of verloren

Denkt u dat uw digipas gestolen is? Of dat er misbruik van is gemaakt? Meld dat dan zo snel mogelijk bij de Helpdesk Internet Diensten: 030 - 291 42 90. Dit telefoonnummer is buiten de reguliere openingstijden bereikbaar voor het blokkeren van uw digipas.

Bent u uw digipas verloren? U kunt een nieuwe digipas aanvragen bij uw Zelfstandig Adviseur.
Vindt u uw digipas terug? Uw oude digipas blijft nog 14 dagen werken, voordat wij hem blokkeren.

Heeft u nog een vraag?

Of ga naar de servicepagina