Mobiel Bankieren Zakelijk

Gebruikt u Mijn RegioBank Zakelijk? Dan kunt u ook op uw mobiel of tablet uw bankzaken regelen. Download de RegioBank app in de Google Play Store of in de App Store.

Downloaden en installeren

Volg de volgende stappen om zakelijk te bankieren via de Mobiel Bankieren app van RegioBank.

  1. Download de app: ga naar Google Play (Android) of naar de App Store (Apple) om de app te downloaden.
  2. Kies voor 'Ja' bij de vraag of u al klant bent.
  3. Kies voor 'Zakelijk' bij de vraag met welke rekening u zich wilt aanmelden.
  4. Lees en accepteer de overeenkomst.
  5. Maak uw persoonlijke mobiele pincode aan.
  6. Optioneel: stel uw vingerafdruk in.
  7. Onderteken uw registratie met uw digipas.

U bent klaar om de app te gaan gebruiken.
In de app zelf vindt u meer informatie en tips over het gebruik en de mogelijkheden van de app.

    Voor wie is de Mobiel Bankieren app?

    U kunt de app gebruiken als:

    • U zakelijke klant bent en Mijn RegioBank Zakelijk al gebruikt.
      Gebruikt u dit nog niet? U kunt Mijn RegioBank Zakelijk aanvragen uw Zelfstandig Adviseur.
    • Uw bedrijf maximaal 10 RegioBank rekeningen heeft en u bij uw Mijn RegioBank Zakelijk 1 digipas heeft.
      Zijn er meer digipassen? Dan kunt u de app helaas nog niet gebruiken. Weet u niet zeker hoe het in uw situatie zit? Vraag het uw Zelfstandig Adviseur.

    De app is beschikbaar voor mobiele apparaten met iOS (iPhone, iPad) of Android (bijvoorbeeld HTC, Samsung).

    Als u de Mobiel Bankieren app ook wilt gebruiken voor uw particuliere betaalrekening, dan moet u de app daarvoor apart registreren.

    Zakelijk bankieren met de Mobiel Bankieren app

    Met de Mobiel Bankieren app van RegioBank heeft u uw bank altijd in uw binnenzak. Handig als u snel uw saldo wilt bekijken of een betaling wilt doen. Waar u ook bent. Met de app is bankieren nog makkelijker.

    • Inloggen zonder digipas: u gebruikt gewoon uw zelfgekozen mobiele pincode.
    • Saldo checken van de rekeningen die u ook in Mijn RegioBank Zakelijk ziet.
    • Uw rekeningoverzicht persoonlijk maken: rekeningvolgorde + wel/niet tonen.
    • Bij- en afschrijvingen tot 24 maanden terug bekijken.
    • Geld overboeken tussen uw eigen rekeningen en naar anderen.
    • Overboekingen inplannen.
    • Acceptgiro's scannen.
    • Voorlezen betalingskenmerk acceptgiro.
    • Zakelijk Betaalverzoek versturen.

    Zelf regelen in de app

    U kunt veel zaken zelf regelen in de Mobiel Bankieren app of Mijn RegioBank Zakelijk. Wat u allemaal zelf kunt regelen hebben we voor u op een rij gezet.

    Naar het overzicht 'Waar kan ik wat regelen'

      Geld overmaken met de app

      Met uw mobiele pincode kunt u bedragen tot € 25.000 overmaken naar derden. Een lagere limiet instellen kan ook. Dat doet u zelf in de app.
      Voor betalingen boven de ingestelde limiet heeft u uw zakelijke digipas nodig.

      Meer informatie over de limieten

      Kosten

      De Mobiel Bankieren app kunt u zonder extra kosten downloaden. Voor enkele transacties die u met de app doet betaalt u wel kosten. Dit zijn dezelfde kosten die u betaalt voor transacties die u via Mijn RegioBank Zakelijk doet. U vindt deze in de Informatiewijzer Zakelijk Betalen.

      De app veilig gebruiken

      Mobiel Bankieren is ontwikkeld volgens onze hoge veiligheidsstandaard. Mobiel Bankieren is net zo veilig als internetbankieren. Wilt u meer weten over hoe u veilig gebruik maakt van onze apps? Kijk dan op de particuliere pagina over veilig mobiel bankieren. Komt u een andere app tegen dan die wij op deze pagina noemen? Open de app niet en neem direct contact op met uw Zelfstandig Adviseur.

      Automatisch uitloggen

      Bent u ingelogd in Mijn RegioBank Zakelijk of de Mobiel Bankieren app, maar bent u niet meer actief aan het internetbankieren? Log dan altijd meteen uit. Doet u dat niet? Dan loggen we u na tien minuten automatisch uit. In de Mobiel Bankieren app doen we dit na één minuut. Zo kunnen anderen geen misbruik maken van uw rekeningen.