Zakelijk Mobiel Bankieren


Gebruik je Mijn RegioBank Zakelijk? Dan kun je ook op je mobiel of tablet je bankzaken regelen. Download de Zakelijk Mobiel Bankieren app in de Google Play Store of in de App Store.

Downloaden en installeren

Volg de volgende stappen om zakelijk te bankieren via de Zakelijk Mobiel Bankieren app van RegioBank.

  1. Download de app: ga naar Google Play (Android) of naar de App Store (Apple) om de app te downloaden.
  2. Kies voor 'Ja' bij de vraag of je al klant bent.
  3. Kies voor 'Zakelijk' bij de vraag met welke rekening je je wilt aanmelden.
  4. Lees en accepteer de overeenkomst.
  5. Maak je persoonlijke mobiele pincode aan.
  6. Optioneel: stel je vingerafdruk in.
  7. Onderteken je registratie met je digipas.

Je bent klaar om de app te gaan gebruiken.
In de app zelf vind je meer informatie en tips over het gebruik en de mogelijkheden van de app.

    Voor wie is de Mobiel Bankieren app?

    Je kunt de app gebruiken als:

    • Je zakelijke klant bent en Mijn RegioBank Zakelijk al gebruikt.
      Gebruik je dit nog niet? je kunt Mijn RegioBank Zakelijk aanvragen bij je zelfstandig adviseur.
    • Je bedrijf maximaal 10 RegioBank rekeningen heeft en je bij Mijn RegioBank Zakelijk 1 digipas hebt.
      Zijn er meer digipassen? Dan kun je de app helaas nog niet gebruiken. Weet je niet zeker hoe het in jouw situatie zit? Vraag het je zelfstandig adviseur.

    De app is beschikbaar voor mobiele apparaten met iOS (iPhone, iPad) of Android (bijvoorbeeld HTC, Samsung).

    Wil je ook particulier mobiel bankieren? Gebruik dan de 'RegioBank app'.

    Zakelijk bankieren met de Mobiel Bankieren app

    Met de Zakelijk Mobiel Bankieren app van RegioBank heb je jouw bank altijd in je binnenzak. Handig als je snel je saldo wilt bekijken of een betaling wilt doen. Waar je ook bent. Met de app is bankieren nog makkelijker.

    • Inloggen zonder digipas: je gebruikt gewoon je zelfgekozen mobiele pincode.
    • Saldo checken van de rekeningen die je ook in Mijn RegioBank Zakelijk ziet.
    • Je rekeningoverzicht persoonlijk maken: rekeningvolgorde + wel/niet tonen.
    • Bij- en afschrijvingen tot 24 maanden terug bekijken.
    • Geld overboeken tussen je eigen rekeningen en naar anderen.
    • Overboekingen inplannen.
    • Zakelijk Betaalverzoek versturen.

      Zelf regelen in de app

      Je kunt veel zaken zelf regelen in de Zakelijk Mobiel Bankieren app of Mijn RegioBank Zakelijk. Wat je allemaal zelf kunt regelen hebben we voor je op een rij gezet.

      Naar het overzicht 'Waar kan ik wat regelen'

        Geld overmaken met de app

        Met je mobiele pincode kun je bedragen tot € 25.000 overmaken naar derden. Een lagere limiet instellen kan ook. Dat doe je zelf in de app.
        Voor betalingen boven de ingestelde limiet heb je jouw zakelijke digipas nodig.

        Meer informatie over de limieten

        Kosten

        De Zakelijk Mobiel Bankieren app kun je zonder extra kosten downloaden. Voor enkele transacties die je met de app doet betaal je wel kosten. Dit zijn dezelfde kosten die je betaalt voor transacties die je via Mijn RegioBank Zakelijk doet. Je vindt deze in de Informatiewijzer Zakelijk Betalen.

        De app veilig gebruiken

        Mobiel Bankieren is ontwikkeld volgens onze hoge veiligheidsstandaard. Mobiel Bankieren is net zo veilig als internetbankieren. Wil je meer weten over hoe je veilig gebruik maakt van onze apps? Kijk dan op de particuliere pagina over veilig mobiel bankieren. Kom je een andere app tegen dan die wij op deze pagina noemen? Open de app niet en neem direct contact op met de Helpdesk Internet Diensten (030 - 291 42 90).

        Automatisch uitloggen

        Ben je ingelogd in Mijn RegioBank Zakelijk of de Zakelijk Mobiel Bankieren app, maar ben je niet meer actief aan het internetbankieren? Log dan altijd meteen uit. Doe je dat niet? Dan loggen we je na 10 minuten automatisch uit. In de Zakelijk Mobiel Bankieren app doen we dit na 1 minuut. Zo kunnen anderen geen misbruik maken van je rekeningen.