Berichten instellen


Wil je een bericht ontvangen wanneer je saldo onder of boven een bepaald bedrag komt?
Of een seintje krijgen als je zakelijke factuur is betaald? Dat kan makkelijk en snel met een mail of sms-bericht. Stel zelf, in Mijn RegioBank Zakelijk, je gewenste berichtenservice in. Zo ben je altijd en overal op de hoogte van je financiële situatie.

Kies zelf welke berichten je wilt ontvangen

Je kan in Mijn RegioBank Zakelijk kiezen om berichten te ontvangen voor de volgende onderwerpen:

Saldo

Krijg een bericht wanneer het saldo op je rekening hoger of juist lager is dan een bepaalde grens. Deze ondergrens of bovengrens kun je zelf instellen in Mijn RegioBank Zakelijk.

Bij- en afschrijvingen

Krijg een bericht als een bepaalde overboeking is gedaan of bedrag is ontvangen. Je geeft zelf aan in Mijn RegioBank Zakelijk voor welke rekening en bij welke transacties je een bericht wilt ontvangen.

Incasso's

Krijg een bericht als een incasso bij je geïncasseerd gaat worden.

Ingeplande overboeking

Krijg een bericht als een overboeking is geweigerd.

Zo stel je zelf in welke berichten je wilt ontvangen

  1. Log in op Mijn RegioBank Zakelijk.
  2. Kies voor 'Zelf regelen'.
  3. Klik op 'Attenties' en geef aan welke attenties je wilt ontvangen.

Of ga naar je rekening > tabblad Details > Attenties instellen.

    Heb je nog geen Mijn RegioBank Zakelijk? Vraag Mijn RegioBank Zakelijk aan.

      Meer over online bankieren

      Mijn RegioBank Zakelijk aanvragen

      Daglimiet Mijn RegioBank Zakelijk wijzigen

      Overzicht 'Waar kan ik wat regelen'