Berichten instellen


Wil je een bericht ontvangen wanneer je saldo onder of boven een bepaald bedrag komt?
Of een seintje krijgen als je zakelijke factuur is betaald? Dat kan makkelijk en snel met een sms-bericht naar je mobiele telefoon. Stel zelf, in Mijn RegioBank Zakelijk of de Mobiel Bankieren app, je gewenste berichtenservice in. Zo ben je altijd en overal op de hoogte van je financiële situatie.

Saldo-, transactie- en incassoberichten

Saldo@ttentie

Met Saldo@ttentie krijg je een bericht wanneer het saldo op je rekening hoger of juist lager is dan een bepaalde grens. Deze ondergrens of bovengrens kun je zelf instellen in Mijn RegioBank Zakelijk of de app.

Transactie@ttentie

Met Transactie@ttentie krijg je een bericht als een bepaalde overboeking is gedaan. Bijvoorbeeld als een zakelijke factuur is betaald. Je geeft zelf aan in Mijn RegioBank Zakelijk of de app bij welke transacties je een bericht wilt ontvangen.

Incasso@ttentie

Met Incasso@ttentie krijg je een bericht als een incasso bij je wordt geïncasseerd.

Berichten instellen

Saldo@ttentie, Transactie@ttentie en Incasso@ttentie kun je zelf instellen in Mijn RegioBank Zakelijk of de Mobiel Bankieren app. Je betaalt alleen het sms-bericht dat RegioBank stuurt.

Via Mijn RegioBank Zakelijk

  1. Log in op Mijn RegioBank Zakelijk.
  2. Ga naar 'Ondersteuning'.
  3. Kies voor 'Attenties'.

Heb je nog geen Mijn RegioBank Zakelijk?

Vraag Mijn RegioBank Zakelijk aan

Via de Mobiel Bankieren app

  1. Log in in de Mobiel Bankieren app en ga naar 'Zelf regelen'.
  2. Ga naar 'Berichten'.
  3. Kies 'Attenties instellen'.

Meer over online bankieren

Mijn RegioBank Zakelijk aanvragen

Daglimiet Mijn RegioBank Zakelijk wijzigen

Overzicht 'Waar kan ik wat regelen'

Mobiel Bankieren