Alles over de digipas

Binnen de beveiligde omgeving van Mijn RegioBank kunt u uw bankzaken regelen. Een van de manieren om in te loggen is met de digipas.

Nieuwe klanten ontvangen geen digipas meer.

De digipas is vervangen door de browsercode en de Mobiel Bankieren app. Daarmee kunt u veilig inloggen en uw betaalopdrachten ondertekenen. Aanmelden in de app kan eenvoudig en snel met uw betaalpas.

Wat is een digipas?

De digipas is een apparaatje waarmee u kunt inloggen in Mijn RegioBank en opdrachten kunt bevestigen. Betaalklanten die een nieuwe overeenkomst Mijn RegioBank aanvragen ontvangen geen digipas.

Nieuwe digipas aanvragen

Is uw digipas gestolen, kwijt of kapot? Lees hier wat u kunt doen.

Vraag een nieuwe digipas aan

Digipas activeren

U ontvangt los van uw digipas een brief met een activeringscode. Om de digipas te activeren, heeft u de digipas én de activeringscode nodig.

Zo activeert u uw digipas:

  1. Zet de digipas aan door op het driehoekje op de digipas te drukken.

  2. Voer de activeringscode uit de brief in. Op het schermpje ziet u de tekst ‘NEW PIN’ en vijf streepjes.

  3. U kunt nu een zelfbedachte pincode van vijf cijfers intoetsen. Doe dit wel binnen dertig seconden.

  4. Toets hierna nog een keer dezelfde pincode in. Vanaf nu heeft u deze pincode nodig om in te loggen met uw digipas.

Uw digipas is klaar voor gebruik!