Alles over de digipas

Binnen de beveiligde omgeving van Mijn RegioBank kunt u uw bankzaken regelen. Om in te loggen heeft u een digipas nodig.

Wat is een digipas?

De digipas is een apparaatje waarmee u kunt inloggen in Mijn RegioBank en betaalopdrachten kunt bevestigen. Als u Mijn RegioBank aanvraagt, ontvangt u een paar dagen later een digipas.

Nieuwe digipas aanvragen

Is uw digipas gestolen, kwijt of kapot? U vraagt eenvoudig een nieuwe digipas aan.

Vraag direct een nieuwe digipas aan

Vraag direct een nieuwe digipas voor een minderjarige aan

Digipas activeren

U ontvangt los van uw digipas een brief met een activeringscode. Om de digipas te activeren, heeft u de digipas én de activeringscode nodig.

Zo activeert u uw digipas:

  1. Zet de digipas aan door op het driehoekje op de digipas te drukken.

  2. Voer de activeringscode uit de brief in. Op het schermpje ziet u de tekst ‘NEW PIN’ en vijf streepjes.

  3. U kunt nu een zelfbedachte pincode van vijf cijfers intoetsen. Doe dit wel binnen dertig seconden.

  4. Toets hierna nog een keer dezelfde pincode in. Vanaf nu heeft u deze pincode nodig om in te loggen met uw digipas.

Uw digipas is klaar voor gebruik!

Heeft u nog een vraag?

Of ga naar de servicepagina