Problemen met uw digipas

Binnen de beveiligde omgeving van Mijn RegioBank kunt u uw bankzaken regelen. Een van de manieren om in te loggen is met de digipas. Heeft u problemen met uw digipas? Hier leest u meer.

Digipas deblokkeren

Als uw digipas niet werkt, is hij waarschijnlijk geblokkeerd. Dit kan twee oorzaken hebben:

  1. U heeft uw digipas nog niet geactiveerd. U heeft uw activeringscode voor de digipas per brief ontvangen en moet eerst uw digipas activeren.

  2. Staat er in het schermpje van de digipas ‘Lock Pin’? Dan heeft u vijf keer een verkeerde pincode ingevoerd en is uw digipas voor de veiligheid geblokkeerd. Uw Zelfstandig Adviseur kan u helpen aan een deblokkeringscode om uw digipas te deblokkeren.

Maak een afspraak met uw Zelfstandig Adviseur

Digipas gestolen, kwijt of kapot

Is uw digipas gestolen, kwijt of kapot? U vraagt eenvoudig een nieuwe digipas aan.

Gestolen

Denkt u dat uw digipas gestolen is? Of dat er misbruik van is gemaakt? Meld dat dan zo snel mogelijk bij de Helpdesk Internet Diensten: 030 - 291 42 90. Wij blokkeren de digipas dan direct. Een nieuwe digipas aanvragen is kosteloos. U kunt de pas zelf online aanvragen, of dat laten doen door uw Zelfstandig Adviseur. U ontvangt uw nieuwe digipas enkele dagen na uw aanvraag.

Kwijt of kapot

Bent u uw digipas verloren of werkt deze niet meer (goed) omdat bijvoorbeeld de batterij leeg is? Vraag dan kosteloos online of via uw Zelfstandig Adviseur een nieuwe pas aan. Het duurt enkele dagen tot u uw nieuwe digipas ontvangt. Uw oude digipas blijft nog veertien dagen werken. Daarna blokkeren wij de digipas.

Vraag direct een nieuwe digipas aan

Vraag direct een nieuwe digipas voor een minderjarige aan

Heeft u nog een vraag?

Of ga naar de servicepagina