Uw betaalpas van RegioBank

Van een extra betaalpas aanvragen tot uw pas blokkeren: via Mijn RegioBank en de Mobiel Bankieren app regelt u dat heel gemakkelijk zelf. Komt u er niet uit? Dan kunt u natuurlijk altijd terecht bij uw Zelfstandig Adviseur.

Extra betaalpas aanvragen

Van een extra betaalpas aanvragen tot uw pas blokkeren: via Mijn RegioBank en de Mobiel Bankieren app regelt u dat heel gemakkelijk zelf. Komt u er niet uit? Dan kunt u natuurlijk altijd terecht bij uw Zelfstandig Adviseur.

Voor een extra pas betaalt u bij RegioBank € 0,83 per maand. Dit bedrag wordt automatisch afgeschreven. Heeft u een gezamenlijke rekening, dan krijgt u 25% korting op een extra betaalpas.

Lees meer over extra betaalpas aanvragen

Betaalpas blokkeren

Pas kwijt of verloren? Blokkeer hem dan zo snel mogelijk. Dit kunt u zelf online regelen, maar even bellen met uw Zelfstandig Adviseur of de hulpcentrale (0800 – 03 13 in Nederland en +31 88 385 53 72 in het buitenland) kan ook.

Lees meer over betaalpas blokkeren

Betaalpas deblokkeren

Na drie keer een verkeerde pincode wordt uw betaalpas automatisch geblokkeerd. Binnen veertien dagen kunt u de blokkade ongedaan maken. Daarna moet u een nieuwe pas aanvragen.

Lees meer over betaalpas deblokkeren

Betaalpas activeren

Activeer uw nieuwe betaalpas eerst voordat u ermee kunt pinnen. Wist u trouwens dat u ook de pas van uw mederekeninghouder of minderjarige kind kunt activeren?

Lees meer over betaalpas activeren

Pincode betaalpas wijzigen

Handig, bij RegioBank mag u een eigen pincode kiezen voor uw betaalpas. Maar let op: dit kan alleen bij een geldautomaat van SNS of Geldmaat. Locaties van geldautomaten bij u in de buurt: snsbank.nl/geldautomaat of Geldmaat.

Lees meer over pincode betaalpas wijzigen

Limiet betaalpas wijzigen

Staat u voor een grote aankoop en wilt u een keer een groter bedrag pinnen? Dan kunt u de betaalpaslimiet voor één dag in Nederland verhogen naar € 5.000 (bij een geldautomaat) of € 25.000 (in de winkel). In de rest van Europa en buiten Europa gelden andere maximumbedragen.

Lees meer over limiet betaalpas wijzigen

Betaalpas vervangen

Pas kapot of kwijt? Vraag dan snel een nieuwe aan. Vergeet niet om uw betaalpas ook te blokkeren als deze kwijt of gestolen is.

Lees meer over betaalpas vervangen

Contactloos betalen aan- of uitzetten

Bedragen tot € 25 kunt u contactloos betalen. U hoeft dan niet uw pincode in te toetsen. Bij hogere bedragen moet dat wel. Wilt u contactloos betalen liever uitzetten, of de limiet verlagen? Dan regelt u dat heel gemakkelijk zelf.

Lees meer over contactloos betalen aan- of uitzetten

Betalen met uw telefoon

Even uw telefoon voor de betaalautomaat in de winkel houden, en klaar! Bij RegioBank kunt u ook Mobiel Betalen. U heeft daarvoor wel een smartphone met NFC-chip en de Mobiel Bankieren app nodig.

Lees meer over betalen met uw telefoon

Pinnen buiten Europa

Met uw betaalpas kunt u op ieder moment contant geld opnemen bij diverse banken binnen en buiten Europa. Activeer ‘betalen buiten Europa’ wel voordat u vertrekt.

Lees meer over pinnen buiten Europa

Aanvragen creditcard

Een creditcard is handig. Neem hem bijvoorbeeld mee op vakantie, of gebruik hem thuis om er veilig online mee te betalen. Bijna alle aankopen die u met uw creditcard doet zijn 180 dagen verzekerd.

Direct een creditcard aanvragen

Heeft u nog een vraag?

Of ga naar de servicepagina