Je betaalpas van RegioBank

Van een extra betaalpas aanvragen tot je pas blokkeren: via Mijn RegioBank en de RegioBank app regel je dat heel gemakkelijk zelf. Kom je er niet uit? Dan kun je natuurlijk altijd terecht bij je zelfstandig adviseur.

Extra betaalpas aanvragen

Je kunt per rekening 1 betaalpas voor jezelf aanvragen. Is er een gemachtigde op de rekening? Dan kun je voor de gemachtigde een extra betaalpas aanvragen. De kosten vind je in de Tarievenwijzer Betalen.

Lees meer over extra betaalpas aanvragen

Betaalpas blokkeren

Pas kwijt of verloren? Blokkeer hem dan zo snel mogelijk. Dit kun je zelf online regelen, maar even bellen met ons of je zelfstandig adviseur kan ook.

Lees meer over betaalpas blokkeren

Betaalpas deblokkeren

Na drie keer een verkeerde pincode wordt je betaalpas automatisch geblokkeerd. Binnen 11 maanden kun je de blokkade ongedaan maken. Daarna moet je een nieuwe pas aanvragen.

Lees meer over betaalpas deblokkeren

Betaalpas activeren

Activeer je nieuwe betaalpas eerst voordat je ermee kunt pinnen. Wist je trouwens dat je ook de pas van je mederekeninghouder of minderjarige kind kunt activeren?

Lees meer over betaalpas activeren

Pincode betaalpas wijzigen

Handig, bij RegioBank mag je een eigen pincode kiezen voor je betaalpas. Maar let op: dit kan alleen bij een geldautomaat van Geldmaat. Locaties van geldautomaten bij jou in de buurt: Geldmaat.

Lees meer over pincode betaalpas wijzigen

Limiet betaalpas wijzigen

Sta je voor een grote aankoop en wil je een keer een groter bedrag pinnen? Dan kun je de betaalpaslimiet voor één dag in Nederland verhogen naar € 5.000 (bij een geldautomaat) of € 25.000 (in de winkel). In de rest van Europa en buiten Europa gelden andere maximumbedragen.

Lees meer over limiet betaalpas wijzigen

Betaalpas vervangen

Pas kapot of kwijt? Vraag dan snel een nieuwe aan. Vergeet niet om je betaalpas ook te blokkeren als deze kwijt of gestolen is.

Lees meer over nieuwe betaalpas aanvragen

Contactloos betalen aan- of uitzetten

Bedragen tot € 50 kun je contactloos betalen. Je hoeft dan niet je pincode in te toetsen. Bij hogere bedragen moet dat wel. Wil je contactloos betalen liever uitzetten, of de limiet verlagen? Dan regel je dat heel gemakkelijk zelf.

Lees meer over contactloos betalen aan- of uitzetten

Betalen met je telefoon

Even je telefoon voor de betaalautomaat in de winkel houden, en klaar! Bij RegioBank kun je ook Mobiel Betalen. Je hebt daarvoor wel een smartphone met NFC-chip en de RegioBank app nodig.

Lees meer over betalen met je telefoon

Pinnen buiten Europa

Met je betaalpas kun je op ieder moment contant geld opnemen bij diverse banken binnen en buiten Europa. Activeer ‘betalen buiten Europa’ wel voordat je vertrekt.

Lees meer over pinnen buiten Europa

Aanvragen creditcard

Een creditcard is handig. Neem hem bijvoorbeeld mee op vakantie, of gebruik hem thuis om er veilig online mee te betalen. Bijna alle aankopen die je met je creditcard doet zijn 180 dagen verzekerd.

Direct een creditcard aanvragen

Heb je nog een vraag?

Of ga naar de servicepagina