Hypotheekrente verlengen

Drie maanden voordat uw rentevaste periode afloopt, krijgt u van RegioBank een brief met een aanbod voor een nieuwe rente en rentevaste periode. Heeft u internetbankieren? Dan ziet u het nieuwe rentevoorstel ook in Mijn RegioBank. U kiest een nieuwe rente en rentevaste periode in Mijn RegioBank of de Mobiel Bankieren app.

1. Via Mijn RegioBank

  1. Log in op Mijn RegioBank.
  2. Ga naar uw 'Hypotheekoverzicht’.
  3. Volg de stappen om uw nieuwe rente en rentevaste periode te kiezen.

Heeft u nog geen Mijn RegioBank?

Vraag Mijn RegioBank aan

2. Via de Mobiel Bankieren app

  1. Open de Mobiel Bankieren app.
  2. Ga naar RegioBank Hypotheek.
  3. Volg de stappen om uw nieuwe rente en rentevaste periode te kiezen.

Heeft u de Mobiel Bankieren app nog niet?

Download de Mobiel Bankieren app

Stappenplan en veelgestelde vragen

Het kiezen van een nieuwe rente en rentevaste periode bestaat uit de enkele stappen. Deze stappen hebben we uitgewerkt in een stappenplan.

Weet goed waar u voor kiest. Lees de informatie dus goed door voordat u uw keuze maakt.
Naar stappenplan en veelgestelde vragen

Bekijk ook de volgende onderwerpen die van invloed kunnen zijn op uw hypotheekrente.

Marktwaarde van uw woning

Mogelijkheid om uw hypotheek te wijzigen

U heeft een aflossingsvrije hypotheek

U heeft een spaar(rekening)hypotheek

Hulp nodig? Maak een afspraak

Heeft u vragen over uw rentevoorstel? Maak dan een afspraak met uw Zelfstandig Adviseur.

Een orientatiegesprek is gratis. Voor advies betaalt u kosten. Uw adviseur vertelt u vooraf wat deze kosten zijn.