Problemen met inloggen
Inloggen in Mijn RegioBank lukt niet
Hieronder leest u meer over de mogelijke oorzaken van dit probleem.
Het is niet mogelijk om in te loggen als u:
- via een snelkoppeling op uw bureaublad naar Mijn RegioBank gaat;
- via een online zoekmachine naar Mijn RegioBank gaat;
- onze website opent via uw favorieten in uw browser.
Dit is de juiste en veilige manier om in te loggen:
Sluit de internetpagina af.
Open een nieuwe internetpagina.
Ga naar www.regiobank.nl.
Inloggen op Mobiel Bankieren app lukt niet
Kunt u niet inloggen op de Mobiel Bankieren app van RegioBank op uw smartphone of tablet? Probeer één van de volgende oplossingen.
Controleer de versie van uw app
Het kan zijn dat u een verouderde versie van de Mobiel Bankieren app gebruikt. Controleer in de Apple Store of in Google Play of u wel de nieuwste versie van de app heeft.
Controleer uw verbinding
Als u de foutmelding ‘816U’ krijgt, heeft u verbindingsproblemen. Zet de wifi-verbinding op uw telefoon uit en weer aan. En probeer daarna opnieuw in te loggen.
Installeer opnieuw
Als bovenstaande oplossingen niet werken, verwijder dan de Mobiel Bankieren app van uw telefoon of tablet. Download en installeer de app opnieuw.
Neem contact op
Werkt de Mobiel Bankieren app nog steeds niet? Dan kunt u contact opnemen met de Helpdesk Internet Diensten.
Pincode Mobiel Bankieren app vergeten
Bent u uw pincode van de Mobiel Bankieren app vergeten? Tik dan in de Mobiel Bankieren app op het vraagteken rechts bovenin het beeldscherm van uw smartphone. U kunt nu direct een nieuwe pincode aanmaken. Hiervoor moet u zich wel opnieuw registreren met de digipas of digicode.
Snel naar
Mobiel Bankieren app downloaden Alles over de digipas Alles over de digicode Problemen met uw digipas Problemen met uw digicode