Mobiel Bankieren activeren

Om de Mobiel Bankieren app van RegioBank te kunnen gebruiken, moet u de app eerst activeren.

Zo activeert u de Mobiel Bankieren app

1. Registreren

Kies in het scherm ‘type klant’ of u zich wilt registeren als een particuliere of zakelijke klant.

Let op: u kunt de app alleen voor uw zakelijke rekeningen gebruiken als u één digipas gekoppeld heeft aan uw Zakelijk Internet Bankieren contract en uw bedrijf maximaal tien rekeningen bij RegioBank heeft.

2. Voorwaarden accepteren

U kunt de Mobiel Bankieren app van RegioBank alleen gebruiken als u de voorwaarden heeft geaccepteerd.

3. Pincode instellen

Kies een vijf-cijferige pincode voor uw Mobiel Bankieren app. Uw pincodes voor particulier en zakelijk gebruik mogen hetzelfde zijn. U moet ze wel apart instellen.

4. Digipas/digicode

U kunt nu uw Mobiel Bankieren app registreren met uw digipas of digicode. Heeft u een particuliere digicode maar geen digipas? Dan kunt u zich registreren met de digicode. Bent u een zakelijke klant? Dan kunt u zich alleen registeren met uw zakelijke digipas.

5. Bedrag kiezen (alleen voor zakelijke klanten)

Deze stap is alleen voor klanten met een zakelijke digipas. U kiest het bedrag dat u per dag maximaal met uw pincode (stap 3) naar anderen wilt overboeken. Tik op ‘OK’ en registreer met uw digipas. U heeft de Mobiel Bankieren app nu geactiveerd. Voortaan kunt u met uw pincode inloggen en zonder digipas overboekingen doen tot het maximaal gekozen bedrag.

Heeft u nog een vraag?

Of ga naar de servicepagina