Mobiel Bankieren activeren

Om de Mobiel Bankieren app van RegioBank te kunnen gebruiken, moet u de app eerst activeren.

Zo activeert u de Mobiel Bankieren app

Zelfstandig Adviseur Sanne legt u uit hoe u eenvoudig zelf onze Mobiel Bankieren app kunt activeren.

Oeps! Geen video

De video over dit onderwerp kan niet worden bekeken, omdat er een vereiste cookie is uitgeschakeld. Toch zien?
Kies een andere cookie-instelling
Of kijk deze video op vimeo.com

1. Type klant

Kies in het scherm ‘type klant’ dat u zich wilt registeren als een particuliere klant.

Let op: u kunt de app alleen voor uw zakelijke rekeningen gebruiken als u één digipas gekoppeld heeft aan uw Mijn RegioBank Zakelijk contract en uw bedrijf maximaal tien rekeningen bij RegioBank heeft.

2. Voorwaarden accepteren

U kunt de Mobiel Bankieren app van RegioBank alleen gebruiken als u de voorwaarden heeft geaccepteerd.

3. Pincode instellen

Kies een vijf-cijferige pincode voor uw Mobiel Bankieren app.

4. Registreren

U kunt nu uw Mobiel Bankieren app registreren met uw digipas, digicode, betaalpas of uw Naam, Adres en Woonplaats. Heeft u een digicode maar geen digipas? Dan kunt u zich registreren met de digicode.

5. Bedrag kiezen (alleen voor zakelijke klanten)

Deze stap is alleen voor klanten met een zakelijke digipas. U kiest het bedrag dat u per dag maximaal met uw pincode (stap 3) naar anderen wilt overboeken. Tik op ‘OK’ en registreer met uw digipas. U heeft de Mobiel Bankieren app nu geactiveerd. Voortaan kunt u met uw pincode inloggen en zonder digipas overboekingen doen tot het maximaal gekozen bedrag.

Heeft u nog een vraag?

Of ga naar de servicepagina