Mobiel Bankieren activeren
Zo activeert u de Mobiel Bankieren app
Zelfstandig Adviseur Sanne legt u uit hoe u eenvoudig zelf onze Mobiel Bankieren app kunt activeren.
1. Type klant
Kies in het scherm ‘type klant’ dat u zich wilt registeren als een particuliere klant.
Let op: u kunt de app alleen voor uw zakelijke rekeningen gebruiken als u één digipas gekoppeld heeft aan uw Mijn RegioBank Zakelijk contract en uw bedrijf maximaal tien rekeningen bij RegioBank heeft.
2. Voorwaarden accepteren
U kunt de Mobiel Bankieren app van RegioBank alleen gebruiken als u de voorwaarden heeft geaccepteerd.
3. Pincode instellen
Kies een vijf-cijferige pincode voor uw Mobiel Bankieren app.
4. Registreren
U kunt nu uw Mobiel Bankieren app registreren met uw digipas, digicode, betaalpas of uw Naam, Adres en Woonplaats. Heeft u een digicode maar geen digipas? Dan kunt u zich registreren met de digicode.
5. Bedrag kiezen (alleen voor zakelijke klanten)
Deze stap is alleen voor klanten met een zakelijke digipas. U kiest het bedrag dat u per dag maximaal met uw pincode (stap 3) naar anderen wilt overboeken. Tik op ‘OK’ en registreer met uw digipas. U heeft de Mobiel Bankieren app nu geactiveerd. Voortaan kunt u met uw pincode inloggen en zonder digipas overboekingen doen tot het maximaal gekozen bedrag.