Een zakelijke hypotheek afsluiten: zo doet u dat
Stap 1: Plan een kennismakingsgesprek met uw Zelfstandig Adviseur
In een kennismakingsgesprek met uw Zelfstandig Adviseur leert u meer over de productvoorwaarden van de zakelijke hypotheek. Uw adviseur legt uit welke documenten we nodig hebben en geeft u inzicht in de kosten van onze dienstverlening.
Past de bedrijfshypotheek van RegioBank bij uw situatie? Dan start u in een vervolggesprek met uw adviseur de aanvraag voor het bedrag dat u wilt lenen. We stellen een aantal vragen over uw onderneming en de hypotheek die u wilt afsluiten. Ook moet u een aantal documenten uploaden in een online omgeving. Uw adviseur kan u hierbij helpen.
Stap 2: Wij beoordelen uw hypotheekaanvraag
Als alle documenten zijn ontvangen, beoordelen we uw hypotheekaanvraag. We kijken naar de financiële situatie van uw bedrijf om in te schatten of u de rente en aflossing kunt betalen. Ook kijken we naar uw privé situatie en risico's waardoor de lening beter niet verstrekt kan worden.
Stap 3: U ontvangt een offerte
Is uw aanvraag goedgekeurd? Dan ontvangt u een offerte. Als u akkoord bent met de offerte, ondertekent u alle documenten. Wij verwerken de verdere aanvraag en zorgen dat de notaris de benodigde informatie krijgt voor het vestigen van de hypothecaire zekerheid.
Is uw aanvraag afgekeurd? Dan krijgt u een uitleg waarom we uw aanvraag afwijzen.
Meer over de Bedrijfshypotheek
Alles over de Bedrijfshypotheek
Rente en kosten van de Bedrijfshypotheek
