Een zakelijke hypotheek afsluiten: zo doet u dat
Stap 1: Plan een kennismakingsgesprek met uw Zelfstandig Adviseur
In een kennismakingsgesprek met uw Zelfstandig Adviseur leert u meer over de productvoorwaarden van de zakelijke hypotheek. Uw adviseur legt uit welke documenten we nodig hebben en geeft u inzicht in de kosten van onze dienstverlening.
Past de bedrijfshypotheek van RegioBank bij uw situatie? Dan start u in een vervolggesprek met uw adviseur de aanvraag voor het bedrag dat u wilt lenen. We stellen een aantal vragen over uw onderneming en de hypotheek die u wilt afsluiten. Ook moet u een aantal documenten uploaden in een online omgeving. Uw adviseur kan u hierbij helpen.
Stap 2: Wij beoordelen uw hypotheekaanvraag
Als alle documenten zijn ontvangen, beoordelen we uw hypotheekaanvraag. We kijken naar de financiële situatie van uw bedrijf om in te schatten of u de rente en aflossing kunt betalen. Ook kijken we naar uw privé situatie en risico's waardoor de lening beter niet verstrekt kan worden.
Stap 3: U ontvangt een offerte
Is uw aanvraag goedgekeurd? Dan ontvangt u een offerte. Is uw aanvraag afgekeurd? Dan krijgt u een uitleg waarom we uw aanvraag afwijzen.
Als u akkoord bent met de offerte, ondertekent u alle documenten. Wij verwerken de verdere aanvraag en zorgen dat de notaris de benodigde informatie krijgt voor het vestigen van de hypothecaire zekerheid.
Meer over de Bedrijfshypotheek
Alles over de Bedrijfshypotheek
Rente en kosten van de Bedrijfshypotheek
