Test onze nieuwe Mobiel Bankieren app

Wilt u als eerste de compleet nieuwe app van RegioBank uitproberen? Meld u dan nu aan voor de bèta app en geef uw feedback. U kunt de bèta app en huidige Mobiel Bankieren app naast elkaar gebruiken.

De app heeft een nieuw uiterlijk en is gebouwd volgens de laatste technieken. Daarom is de app nog veiliger, stabieler en sneller. Het gebruik is simpeler gemaakt zodat u bijvoorbeeld makkelijker en sneller kunt overboeken of een betaalverzoek kunt sturen. Probeert u de app ook uit de komende maanden? Met uw tips kunnen we samen de nieuwe app blijven verbeteren.

Wanneer kunt u de nieuwe app uitproberen?

U kunt de bèta app gebruiken als u een particuliere rekening of hypotheek heeft.

Download de Mobiel Bankieren app voor uw smartphone of tablet via de Apple App Store of Google Play.

Aanmelden met iPhone of iPad

  • Download de TestFlight app met de button hieronder. Via deze app kunt u de RegioBank bèta app toevoegen.

Aanmelden met Android

Met de button hieronder kunt u zich aanmelden voor de RegioBank bèta app.

  • Log in met uw Google account als u nog niet ingelogd bent.
  • Kies voor ‘Tester worden’.
  • Download de bèta app in de Play Store. Het kan even duren voordat u de app kunt downloaden.

  • Geef uw tips door via de optie ‘Feedback geven’ in de Play Store.

    Maximaal 4 inlogmiddelen aanmelden

    Voor de veiligheid kunt u maximaal 4 inlogmiddelen aanmelden. Met inlogmiddelen bedoelen we uw digipas, browsercode, maar ook uw mobiel bankieren app. Heeft u de Mobiel Bankieren app bijvoorbeeld op uw telefoon en tablet staan? Dan zijn dat 2 aanmeldingen. In de huidige app ziet u bij ‘Instellingen’ > ‘Inloggen en limieten’ > ‘Inlogmiddelen’ hoeveel inlogmiddelen u heeft aangemeld. Daar kunt u ze ook verwijderen. In de nieuwe app gaat u naar ‘Zelf regelen’ > ‘Veiligheid en toegang’ > ‘Inlogmiddelen en limieten’.

    Vragen over de nieuwe app

    Spaarpotten in de nieuwe app? Spaarpotten vindt u nu nog niet in de nieuwe app. De komende tijd werken we nog aan deze functie. U krijgt een seintje als het aan de nieuwe app is toegevoegd.

    Wat is een bèta app?
    Onze bèta app is een opvolger van de huidige Mobiel Bankieren app die u kunt uitproberen en testen. Nog voordat deze app voor alle klanten beschikbaar is. Het kan zo zijn dat bepaalde functies nog niet helemaal goed werken.

    Is de bèta app veilig om te gebruiken?
    De bèta app is net zo veilig als de huidige Mobiel Bankieren app.

    Aanmelden in de nieuwe app lukt niet. Wat kan ik doen?
    Volg dezelfde stappen als in de huidige app om u aan te melden. Lukt dit niet? Neem dan contact op met de Helpdesk Internet Diensten. U kunt altijd de huidige Mobiel Bankieren app gebruiken.

    Hoe geef ik tips en feedback door met Android?
    Uw tips en feedback geeft u door via de optie ‘Feedback geven’ in de Play Store. Deze feedback kunnen alleen wij zien. Deel geen persoonsgegevens of bankgegevens.Uw feedback wordt altijd gelezen. U ontvangt geen persoonlijk bericht terug.

    Hoe geef ik tips en feedback door met iPhone en iPad?
    Uw tips en feedback geeft u door via ‘Stuur bètafeedback’ in de TestFlight app. U kunt ook een schermafbeelding toevoegen. Streep uw persoonsgegevens en bankgegevens door als u een schermafbeelding toevoegt. Dat doet u eenvoudig in uw fotorol als u kiest voor ‘Wijzig’ en ‘Meer opties’ rechtsboven.Uw feedback wordt altijd gelezen. U ontvangt geen persoonlijk bericht terug.

    Kan ik de huidige app en bèta app naast elkaar gebruiken?
    Ja, u kunt beide apps op uw toestel gebruiken.

    Hoe weet ik welke app ik gebruik?
    Met een iPhone of iPad vindt u de bèta app altijd in de TestFlight app. Verder ziet u een extra app op uw toestel met ‘bèta’op het app icoon. U herkent het ook aan het nieuwe uiterlijk in de app.

    Ik krijg een melding dat ik geen inlogmiddelen meer kan aanmelden. Wat kan ik doen?
    Voor de veiligheid kunt u maximaal 4 inlogmiddelen aanmelden. Met inlogmiddelen bedoelen we uw digipas, browsercode, maar ook uw app. Heeft u de Mobiel Bankieren app bijvoorbeeld op uw telefoon en tablet staan? Dan zijn dat 2 aanmeldingen. In de huidige app ziet u bij ‘Instellingen’ > ‘Inloggen en limieten’ > ‘Inlogmiddelen’ hoeveel inlogmiddelen u heeft aangemeld. Daar kunt u ze ook verwijderen. In de nieuwe app gaat u naar ‘Zelf regelen’ > ‘Veiligheid en toegang’ > ‘Inlogmiddelen en limieten’.

    Welke functies vind ik in de nieuwe app?
    Bijna alle functies van de huidige app vindt u al in de nieuwe app. Zoals overboeken, betalen met iDEAL, uw producten bekijken, aanpassen of instellen, een betaalverzoek sturen en Apple Pay gebruiken. Stap voor stap voegen we de laatste functies van de huidige app toe: ‘Spaarpotten’ en ‘Inzicht in geldzaken’. Nieuw in de bèta app is een donker thema, ook wel ‘dark mode’ genoemd. De batterij van uw toestel gaat er langer door mee en het is minder vermoeiend voor uw ogen.

    Moet ik Apple Pay opnieuw activeren in de bèta app?
    Nee, u hoeft Apple Pay niet opnieuw te activeren. Na het aanmelden in de bèta app kunt u Apple Pay meteen gebruiken.

    Ik kan mijn spaarpotten niet vinden.
    'Spaarpotten' vindt u nu nog niet in de app. De komende tijd werken we nog aan deze functie. U krijgt een seintje als we dit aan de nieuwe app hebben toegevoegd.

    Ik kan 'Inzicht in geldzaken' niet vinden.
    ‘Inzicht in geldzaken’ vindt u nu nog niet in de app. De komende tijd werken we nog aan deze functie. U krijgt een seintje als we dit in de nieuwe app hebben toegevoegd.

    Ik heb een zakelijke rekening. Kan ik de nieuwe app gebruiken?
    Als u een zakelijke klant bent, kunt u de nieuwe app nog niet gebruiken.

    Hoe lang kan ik de bèta app gebruiken?
    De komende maanden kunt u de nieuwe app uitproberen. Zo kunnen we genoeg tips en feedback verzamelen en aan de slag gaan met verbetertips. We laten het u weten als we stoppen met de bèta app.

    Hoe kan ik zelf stoppen met het testen van de bèta app?
    U kunt op elk moment stoppen met testen. Dat doet u zo:Uw registratie kunt u altijd achteraf nog verwijderen. In de huidige app kan dat via ‘Instellingen’ > ‘Inloggen en limieten’ > ‘Inlogmiddelen’. In Mijn RegioBank kan dat via 'Instellingen' > 'Veiligheid en Toegang' > 'Inlogmiddelen'.

    Wanneer is de nieuwe app beschikbaar voor alle particuliere klanten?
    Als de laatste functies ‘Spaarpotten’ en ‘Inzicht in geldzaken’ klaar zijn dan kunnen alle particuliere klanten de nieuwe app downloaden en gebruiken. Daar krijgt u vanzelf bericht over.

    Hoe lang kan ik de huidige app nog gebruiken?
    Voorlopig kunt u de huidige Mobiel Bankieren app gewoon blijven gebruiken. U krijgt een bericht als de nieuwe app voor alle particuliere klanten beschikbaar is in de App Store en Google Play. Vanaf dat moment heeft u nog ruim de tijd om de nieuwe app te downloaden en te installeren.