Alle inlogmogelijkheden van Mijn RegioBank

Inloggen en ondertekenen in Mijn RegioBank kan op verschillende manieren. Hoe je inlogt, hangt af van welke producten je bij ons hebt, wat je zelf het makkelijkst vindt en hoeveel je wilt kunnen overboeken.

Laptop met vraagteken

Problemen met inloggen?

We hebben de mogelijke problemen met inloggen en bijbehorende oplossingen voor je op een rij gezet.

Problemen met inloggen

Limieten per inlogmiddel

Je kunt een maximumbedrag per dag overboeken. Hoeveel dit is, hangt af van het inlogmiddel en de limiet die je hebt ingesteld. Zo houden we het veilig.

Wil je meer kunnen overboeken, bijvoorbeeld voor een grote aankoop? Je kunt je daglimiet permanent of tijdelijk aanpassen in Mijn RegioBank onder ‘Zelf regelen’ > ‘Veiligheid en Toegang’ > ‘Limieten’. Let op: om fraude tegen te gaan, duurt het 4 uur voordat je het limiet kunt gebruiken.

Je inlogmogelijkheden in Mijn RegioBank

Mijn RegioBank aanvragen

Ben je klant en heb je nog geen toegang tot Mijn RegioBank? Vraag het eenvoudig aan.

Vraag Mijn RegioBank aan

Inloggen in Mijn RegioBank

Je hebt Mijn RegioBank al? Gebruik dan een van bovenstaande manieren om in te loggen.

Naar Mijn RegioBank