Zakelijk pinnen buiten Europa aanzetten

Voor de meeste Wereldpassen staat ‘Pinnen buiten Europa’ standaard uit. Als zakelijke klant zet u ‘Pinnen buiten Europa’ heel gemakkelijk aan.

Pinnen buiten Europa aanzetten

Wilt u pinnen buiten Europa aanzetten? Bel dan naar 0031 30 21 96 870. Wij zetten dan ‘Pinnen buiten Europa’ direct voor u aan. Dit nummer is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar. Ook vanuit het buitenland.

Let op: na zes weken gaat ‘Pinnen buiten Europa’ automatisch weer uit.

Heeft u een ZZP Rekening?

Dan kunt u betalen buiten Europa eenvoudig zelf aan- en uitzetten in Mijn RegioBank Zakelijk > Ondersteuning > Betaalpas. U kunt dit ook regelen in de Mobiel Bankieren app > Instellingen > Betaalpas(sen).

Pinnen bij automaat met zelfde logo

Heeft u ‘Pinnen buiten Europa’ aangezet? Dan kunt u pinnen bij een geld- of betaalautomaat met hetzelfde logo als op uw betaalpas staat.

Meer over de zakelijke betaalpas

Nieuwe betaalpas aanvragen en activeren

Pincode wijzigen van uw zakelijke betaalpas

Uw zakelijke betaalpas blokkeren

Daglimiet zakelijke betaalpas verhogen

Contactloos betalen met uw pas