Zakelijk pinnen buiten Europa

Voor de meeste betaalpassen staat ‘Pinnen buiten Europa’ standaard uit. Als zakelijke klant zet u ‘Pinnen buiten Europa’ heel gemakkelijk aan.

Pinnen buiten Europa aanzetten

Wilt u pinnen buiten Europa aanzetten? Bel dan naar +31 30 21 96 870 en wij zetten ‘Pinnen buiten Europa’ direct voor u aan. Dit nummer is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar. Ook vanuit het buitenland.

Let op: na 6 weken gaat ‘Pinnen buiten Europa’ automatisch weer uit.

Heeft u een ZZP Rekening?

Dan kunt u betalen buiten Europa eenvoudig zelf aan- en uitzetten in Mijn RegioBank Zakelijk > Ondersteuning > Betaalpas. U kunt dit ook regelen in de Mobiel Bankieren app > Zelf regelen > Betaalpas(sen).

Pinnen bij automaat met zelfde logo

Heeft u ‘Pinnen buiten Europa’ aangezet? Dan kunt u pinnen bij een geld- of betaalautomaat met hetzelfde logo als op uw betaalpas staat.

Meer over het gebruik van uw betaalpas

Meer over de zakelijke betaalpas

Nieuwe betaalpas aanvragen en activeren

Pincode wijzigen van uw zakelijke betaalpas

Uw zakelijke betaalpas blokkeren

Daglimiet zakelijke betaalpas verhogen

Contactloos betalen met uw pas