Nieuwe zakelijke betaalpas aanvragen en activeren

Is uw zakelijke betaalpas van RegioBank beschadigd of niet meer bruikbaar? Vraag dan een nieuwe zakelijke betaalpas aan via uw adviseur. Uw betaalpas activeren kan op twee manieren.

Een nieuwe zakelijke betaalpas aanvragen

Uw adviseur helpt u graag bij het regelen van een nieuwe zakelijke betaalpas.

Maak een afspraak

Uw betaalpas activeren

U ontvangt uw betaalpas per post. U kunt uw betaalpas op twee manieren activeren.

  1. Bij uw betaalpas zit een antwoordstrook. Onderteken de antwoordstrook en stuur deze per post naar ons toe.
  2. Activeer uw betaalpas bij uw Zelfstandig Adviseur. Hij helpt u er graag bij.

Heeft u een ZZP Rekening?

Dan kunt u een nieuwe betaalpas eenvoudig zelf aanvragen en vervolgens activeren in Mijn RegioBank Zakelijk > Ondersteuning > Betaalpas. U kunt dit ook regelen in de Mobiel Bankieren app > Instellingen > Betaalpas(sen).

Meer over de zakelijke betaalpas

Pincode wijzigen van uw zakelijke betaalpas

Daglimiet zakelijke betaalpas verhogen

Uw zakelijke betaalpas blokkeren

Zakelijk pinnen buiten Europa aanzetten

Contactloos betalen met uw pas