Nieuwe zakelijke betaalpas aanvragen en activeren

Is uw zakelijke betaalpas van RegioBank beschadigd of niet meer bruikbaar? Vraag dan een nieuwe zakelijke betaalpas aan via uw Zelfstandig Adviseur. Nadat u uw betaalpas heeft ontvangen, moet u deze nog wel activeren. Dit kan op twee manieren

Een nieuwe zakelijke betaalpas aanvragen

Uw adviseur helpt u graag bij het regelen van een nieuwe zakelijke betaalpas. De pas wordt verstuurd naar het privéadres; naar een ander adres sturen is niet mogelijk.

Maak een afspraak

Kosten nieuwe zakelijke betaalpas

U betaalt geen kosten voor het vervangen van uw zakelijke betaalpas.
Kijk voor alle kosten rondom zakelijk betalen in de Informatiewijzer.

Uw betaalpas activeren

U ontvangt uw betaalpas per post. U kunt uw betaalpas op twee manieren activeren.

  1. Bij uw betaalpas zit een antwoordstrook. Onderteken de antwoordstrook en stuur deze per post naar ons toe.
  2. Activeer uw betaalpas bij uw Zelfstandig Adviseur. Hij helpt u er graag bij.

Uw oude pas vernietigen

Zodra u de nieuwe betaalpas heeft geactiveerd, kunt u de oude niet meer gebruiken. Knip de oude betaalpas én de chip (het goudkleurige vierkantje) op de voorkant van uw pas door en gooi hem weg. Dan weet u zeker dat niemand er misbruik van kan maken. Stuur uw bankpas nooit op. RegioBank vraagt u hier nooit om.

Heeft u een ZZP Rekening?

Dan kunt u een nieuwe betaalpas eenvoudig zelf aanvragen en vervolgens activeren in Mijn RegioBank Zakelijk > Ondersteuning > Betaalpas. U kunt dit ook regelen in de Mobiel Bankieren app > Instellingen > Betaalpas(sen).

Meer over de zakelijke betaalpas

Pincode wijzigen van uw zakelijke betaalpas

Daglimiet zakelijke betaalpas verhogen

Uw zakelijke betaalpas blokkeren

Zakelijk pinnen buiten Europa aanzetten

Contactloos betalen met uw pas