Nieuwe zakelijke betaalpas aanvragen en activeren
Een nieuwe zakelijke betaalpas aanvragen
Uw adviseur helpt u graag bij het regelen van een nieuwe zakelijke betaalpas. De pas wordt verstuurd naar het privéadres; naar een ander adres sturen is niet mogelijk.
Kosten zakelijke betaalpas
Kijk voor alle kosten rondom zakelijk betalen in de Informatiewijzer.
Uw betaalpas activeren
U ontvangt uw betaalpas per post. U kunt uw betaalpas op 2 manieren activeren.
- Bij uw betaalpas zit een antwoordstrook. Onderteken de antwoordstrook en stuur deze per post naar ons toe.
- Activeer uw betaalpas bij uw Zelfstandig Adviseur. Hij helpt u er graag bij.
Uw oude pas vernietigen
Zodra u de nieuwe betaalpas heeft geactiveerd, kunt u de oude niet meer gebruiken. Knip de oude betaalpas én de chip (het goudkleurige vierkantje) op de voorkant van uw pas door en gooi hem weg. Dan weet u zeker dat niemand er misbruik van kan maken. Stuur uw bankpas nooit op. RegioBank vraagt u hier nooit om.
Heeft u een ZZP Rekening?
Dan kunt u een nieuwe betaalpas eenvoudig zelf aanvragen en vervolgens activeren in Mijn RegioBank Zakelijk > Ondersteuning > Betaalpas. U kunt dit ook regelen in de Mobiel Bankieren app > Zelf regelen > Betaalpas(sen).
Pincode wijzigen
Wist u dat u zelf eenvoudig uw pincode kunt wijzigen? Dit regelt u bij een geldautomaat van Geldmaat.
Pincode wijzigen van uw zakelijke betaalpas
Meer over de zakelijke betaalpas
Daglimiet zakelijke betaalpas verhogen
Uw zakelijke betaalpas blokkeren