Zakelijke betaalpas blokkeren
Uw zakelijke pas blokkeren bij verlies of diefstal
Is uw betaalpas gestolen of heeft u hem verloren? Bel dan de volgende telefoonnummers:
- Tussen 8 en 24 uur belt u naar +31 30 219 68 70.
- Tussen 24 en 8 uur kunt u terecht bij de bankpassenmeldcentrale. Te bereiken via 0800 – 03 13.
Houd uw rekeningnummer bij de hand. Uw betaalpas wordt dan direct geblokkeerd. De volgende werkdag kunt u bij uw Zelfstandig Adviseur een nieuwe zakelijke betaalpas aanvragen.
Heeft u een ZZP Rekening?
Dan kunt u uw betaalpas eenvoudig zelf (de)blokkeren in Mijn RegioBank Zakelijk > Ondersteuning > Betaalpas. U kunt uw betaalpas ook (de)blokkeren in de Mobiel Bankieren app > Zelf regelen > Betaalpas(sen).
Emergency cash in het buitenland
Bent u uw betaalpas kwijtgeraakt in het buitenland? En heeft u geen andere mogelijkheden meer om aan geld te komen? Bel dan naar +31 30 219 68 70 (tussen 8 en 24 uur) en vraag Emergency cash aan. Dat is een gratis service van RegioBank waarmee wij contant geld voor u regelen in geval van nood in het buitenland.
Meer over de zakelijke betaalpas
Nieuwe betaalpas aanvragen en activeren
Pincode wijzigen van uw zakelijke betaalpas