Zakelijke betaalpas blokkeren

Is uw zakelijke betaalpas gestolen of bent u uw zakelijke betaalpas verloren? Dan moet u zo snel als mogelijk uw betaalpas blokkeren.

Uw zakelijke pas blokkeren bij verlies of diefstal

Is uw betaalpas gestolen of heeft u hem verloren? Bel dan de volgende telefoonnummers:

  • Tussen 8 en 24 uur belt u naar +31 30 219 68 70.
  • Tussen 24 en 8 uur kunt u terecht bij de bankpassenmeldcentrale. Te bereiken via 0800 – 03 13.

Houd uw rekeningnummer bij de hand. Uw betaalpas wordt dan direct geblokkeerd. De volgende werkdag kunt u bij uw Zelfstandig Adviseur een nieuwe zakelijke betaalpas aanvragen.

Heeft u een ZZP Rekening?

Dan kunt u uw betaalpas eenvoudig zelf (de)blokkeren in Mijn RegioBank Zakelijk > Ondersteuning > Betaalpas. U kunt uw betaalpas ook (de)blokkeren in de Mobiel Bankieren app > Zelf regelen > Betaalpas(sen).

Emergency cash in het buitenland

Bent u uw betaalpas kwijtgeraakt in het buitenland? En heeft u geen andere mogelijkheden meer om aan geld te komen? Bel dan naar +31 30 219 68 70 (tussen 8 en 24 uur) en vraag Emergency cash aan. Dat is een gratis service van RegioBank waarmee wij contant geld voor u regelen in geval van nood in het buitenland.

Meer over de zakelijke betaalpas

Nieuwe betaalpas aanvragen en activeren

Pincode wijzigen van uw zakelijke betaalpas

Zakelijk pinnen buiten Europa aanzetten

Contactloos betalen met uw pas