Meer hulp bij internetbankieren in Mijn RegioBank Zakelijk

U kunt veel zaken zelf regelen in Mijn RegioBank Zakelijk of de Mobiel Bankieren app. Wat u allemaal zelf kunt regelen hebben we voor u op een rij gezet.

Naar het overzicht 'Waar kan ik wat regelen'

Knopje met vraagteken voor meer informatie

Op iedere pagina van Mijn RegioBank Zakelijk vindt u knopjes met een vraagteken. Door op deze vraagtekens te klikken, krijgt u informatie over die pagina.

Helpdesk Internet Diensten

Ervaart u problemen met Mijn RegioBank Zakelijk of uw digipas? Neem dan op werkdagen tussen 8 en 18 uur contact op met de Helpdesk Internet Diensten (030 - 291 42 90).

Is uw digipas verloren of gestolen? Dan kunt u ook buiten de reguliere openingstijden contact opnemen met de Helpdesk Internet Diensten voor het blokkeren van uw digipas.

Meer over online bankieren

Daglimiet Mijn RegioBank Zakelijk wijzigen

Mobiel Bankieren

Alles over de zakelijke digipas