Meer hulp bij internetbankieren in Mijn RegioBank Zakelijk

Heeft u vragen over de werking van Mijn RegioBank Zakelijk? Wij helpen u graag.

Bekijk het overzicht 'Waar kan ik wat regelen' om te zien welke zaken in Mijn RegioBank (particulier) en Mobiel Bankieren app geregeld kunnen worden. De 'Handleiding Mijn RegioBank Zakelijk' is een aanvulling met informatie over de functies speciaal voor een zakelijke klanten.

Heeft u daarna nog vragen? Neem dan contact op met uw Zelfstandig Adviseur. Buiten werktijden kunt u bij problemen ook terecht bij de Helpdesk Internet Diensten.

Knopje met vraagteken

Op iedere pagina van Mijn RegioBank Zakelijk vindt u knopjes met een vraagteken. Door op deze vraagtekens te klikken, krijgt u informatie over die pagina.

Helpdesk Internet Diensten

Ervaart u problemen met Mijn RegioBank Zakelijk of uw digipas? Uw adviseur helpt u graag. Komt u er niet uit met uw adviseur? Dan kunt u terecht bij de Helpdesk Internet Diensten.

Het telefoonnummer van de Helpdesk Internet Diensten is 030 - 291 42 90. Wij helpen u graag van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 21 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

Is uw digipas verloren of gestolen? Dan kunt u ons ook buiten deze openingstijden bellen. Kies dan voor optie 1 en wij helpen u direct. Dit kan 24 uur per dag, ook in het weekend.