Meer hulp bij internetbankieren in Mijn RegioBank Zakelijk

U kunt veel zaken zelf regelen in Mijn RegioBank Zakelijk of de Mobiel Bankieren app. Wat u allemaal zelf kunt regelen hebben we voor u op een rij gezet.

Naar het overzicht 'Waar kan ik wat regelen'

Knopje met vraagteken voor meer informatie

Op iedere pagina van Mijn RegioBank Zakelijk vindt u knopjes met een vraagteken. Door op deze vraagtekens te klikken, krijgt u informatie over die pagina.

Vragen of problemen? Uw adviseur helpt u graag

Heeft u vragen over online bankieren of problemen met het gebruik van Mijn RegioBank Zakelijk? Neem dan contact op met uw Zelfstandig Adviseur.

Blokkeren van uw digipas

Is uw digipas verloren of gestolen? Dan kunt u contact opnemen via 030 - 291 42 90. Dit telefoonnummer is ook buiten de reguliere openingstijden bereikbaar voor het blokkeren van uw digipas.

Meer over online bankieren

Daglimiet Mijn RegioBank Zakelijk wijzigen

Mobiel Bankieren

Alles over de zakelijke digipas