Meer hulp bij internetbankieren in Mijn RegioBank Zakelijk

Heeft u vragen over de werking van Mijn RegioBank Zakelijk? Lees dan de handleidingen.

In de 'Handleiding Mijn RegioBank' leest u over de basisfunties van Mijn RegioBank.
De 'Handleiding Mijn RegioBank Zakelijk' is een aanvulling met informatie over de functies speciaal voor een zakelijke klanten.

Heeft u daarna nog vragen? Neem dan contact op met uw Zelfstandig Adviseur. Buiten werktijden kunt u bij problemen ook terecht bij de Helpdesk Internet Diensten.

Knopje met vraagteken

Op iedere pagina van Mijn RegioBank Zakelijk vindt u knopjes met een vraagteken. Door op deze vraagtekens te klikken, krijgt u informatie over die pagina.

Helpdesk Internet Diensten

Ervaart u problemen met Mijn RegioBank Zakelijk of uw digipas? Uw adviseur helpt u graag. Komt u er niet uit met uw adviseur? Dan kunt u terecht bij de Helpdesk Internet Diensten.

Het telefoonnummer van de Helpdesk Internet Diensten is 030 - 291 42 90. Wij helpen u graag van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

Is uw digipas verloren of gestolen? Dan kunt u ons ook buiten deze openingstijden bellen. Kies dan voor optie 1 en wij helpen u direct. Dit kan 24 uur per dag, ook in het weekend.

Heeft u nog een vraag?

Of ga naar de servicepagina