Meer hulp bij internetbankieren in Mijn RegioBank

U kunt veel zaken zelf regelen in Mijn RegioBank of de Mobiel Bankieren app. Wat u allemaal zelf kunt regelen hebben we voor u op een rij gezet.

Bekijk wat u zelf kunt regelen

Knopje met vraagteken

In uw internetbankieren-omgeving vindt u knopjes met een vraagteken. Door op deze vraagtekens te klikken, krijgt u informatie over die pagina.

Vragen of problemen?

Heeft u vragen over Mijn RegioBank? Neem dan contact op met uw Zelfstandig Adviseur.

Heeft u problemen met het gebruik van Mijn RegioBank? Neem dan contact op met de Helpdesk Internet Diensten.

Helpdesk Internet Diensten

Heeft u vragen voor de Helpdesk Internet Diensten over Mijn RegioBank, uw digipas of digicode? Het telefoonnummer van de Helpdesk Internet Diensten is 030 - 291 42 90. Wij helpen u graag van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 21 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

Is uw digipas / digicode verloren of gestolen? Dan kunt u ons ook buiten deze openingstijden bellen. Kies dan voor 1, wij helpen u direct. Dit kan 24 uur per dag, ook in het weekend.