Meer hulp bij internetbankieren in Mijn RegioBank
Bekijk wat u zelf kunt regelen
Knopje met vraagteken
In uw internetbankieren-omgeving vindt u knopjes met een vraagteken. Door op deze vraagtekens te klikken, krijgt u informatie over die pagina.
Vragen of problemen?
Heeft u vragen over Mijn RegioBank? Neem dan contact op met uw Zelfstandig Adviseur.
Heeft u problemen met het gebruik van Mijn RegioBank? Neem dan contact op met de Helpdesk Internet Diensten.
Helpdesk Internet Diensten
Heeft u vragen voor de Helpdesk Internet Diensten over Mijn RegioBank, uw digipas of digicode? Het telefoonnummer van de Helpdesk Internet Diensten is 030 - 291 42 90. Wij helpen u graag van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 21 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.
Is uw digipas / digicode verloren of gestolen? Dan kunt u ons ook buiten deze openingstijden bellen. Kies dan voor 1, wij helpen u direct. Dit kan 24 uur per dag, ook in het weekend.