Voor de vijfde keer de meest klantvriendelijke bank

Hoera! Ook dit jaar mogen wij ons weer de meest klantvriendelijke bank van Nederland noemen. Het is de vijfde keer dat we deze prijs winnen. En daar zijn we heel blij mee. Want persoonlijk klantcontact, daar draait het om bij RegioBank. Klanten, hartelijk dank voor deze mooie waardering!

RegioBank blijft vertrouwd gezicht in de buurt

Deze prijs hebben we te danken aan onze zelfstandig adviseurs. Want zij kennen hun klanten écht, zij zijn het vertrouwde gezicht in dorpen en kleine steden, verspreid door heel Nederland. Dat is wat ons uniek maakt. Onze adviseurs zijn lokale ondernemers en actief betrokken bij hun buurt. RegioBank vindt een buurt waar iedereen prettig woont, werkt en leeft belangrijk. Daarom zetten we ons ook de komende jaren in voor een buurt die groeit en bloeit. We zijn al ruim 100 jaar een vertrouwd gezicht in de buurt. En dat blijven we.

Oeps! Geen video

De video over dit onderwerp kan niet worden bekeken, omdat er een vereiste cookie is uitgeschakeld. Toch zien?
Kies een andere cookie-instelling
Of kijk deze video op vimeo.com

Onafhankelijke publieksprijs

Voor de overall verkiezing van het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland kunnen organisaties zich niet aanmelden of hun klanten laten stemmen; ieder groot, landelijk bedrijf in Nederland doet automatisch mee. De winnaar wordt bepaald op basis van onafhankelijk continu online onderzoek onder Nederlandse consumenten dat al sinds 2007 wordt uitgevoerd door onderzoeksbureau MarketResponse. Bij deze 15e editie heeft MarketResponse 57.212 beoordelingen van 315 bedrijven verzameld. Er waren dit jaar 10 afzonderlijke branches, met goede doelen als buitencategorie. Kijk voor alle scores op klantvriendelijkstebedrijf.nl​. RegioBank won ook al in 2017, 2019, 2020 en 2021 in de categorie Banken.

Ook tevreden klant worden?

Wil je ook bankieren bij de klantvriendelijkste bank van Nederland? Onze zelfstandig adviseur helpt je graag overstappen.

Word ook klant

Delen via